Skip to main content

Rola konsultanta w dniu ślubu

Konsultant ślubny zajmuje się organizacją ślubu i wesela od początku do końca. Zaproponuje Wam odpowiednie miejsce na Wasze wesele, pomoże w doborze strojów ślubnych oraz zadba o idealne ślubne dekoracje dopasowane do zaprojektowanego dla Was motywu przewodniego. Jednak rola wedding plennera nie kończy się w momencie zorganizowania wszystkich elementów. Zwieńczeniem jego pracy jest koordynacja dnia ślubu i wesela. Jest to najważniejszy dzień, w którym wszystko musi być dopięte na ostatni guzik – a Wy nie powinniście denerwować się żadnymi sprawami organizacyjnymi.

Jeśli chcecie, żeby świadkowie i rodzice czuli się podczas Waszego ślubu i wesela jak goście – nie jak organizatorzy – zatrudnijcie koordynatora ślubnego, który profesjonalnie zajmie się opieką nad Waszym przyjęciem. Pełna kontrola oraz zaplanowanie krok po kroku dnia ślubu i wesela da Wam komfort i pomoże zminimalizować stres.

Konsultant w dniu ślubu:
1. Będzie działał według rozpisanego wcześniej scenariusza, dzięki któremu wszyscy podwykonawcy wiedzą o której godzinie zacząć swoją pracę a Wy macie pewność, że nie przegapicie żadnych z zaplanowanych wcześniej punktów dnia.
2. Będzie z Wami od przygotowań do późnych godzin wieczornych. Możecie być pewni, że zawsze będzie koło Was ktoś, kto weźmie na siebie wszystkie sytuacje stresowe i załagodzi ewentualne problemy. Ponadto konsultant ślubny uspokoi Was w momencie największego stresu a jego opanowanie da Wam poczucie kontroli nad zaplanowanymi usługami.
3. Skoordynuje prace wszystkich podwykonawców. Dopilnuje, żeby pojawili się odpowiednio wcześniej i przygotowali się do pracy. Konsultant zadba, żeby w trakcie trwania przyjęcia każdy z podwykonawców dał z siebie 100% swoich możliwości a po zakończonej pracy rozliczy z nimi wszelkie płatności.
4. Zadba o Was i Waszych gości. Dopilnuje, żeby każdy z zakwaterowanych przez Was gości dowiedział się np. o miejscu odjazdu autokaru, który zawiezie ich na miejsce ceremonii, przydzieli kelnera do opieki nad osobami starszymi, wskaże gdzie znajdują się toalety oraz strefa chillout. Ponadto dopilnuje wyglądu jedzenia stojącego w bufetach oraz zadba o pełne kieliszki gości.

 

Comments are closed.
Top